Klantenservice
Bestellingen
Niet tevreden met je aankoop? Dat is natuurlijk geen probleem. Het kan altijd gebeuren dat je één of meerdere producten wilt retourneren. Ruilen = retourneren! Meld je retour online aan en bestel daarnaast meteen het juiste product. Dan heb jij ook lekker snel het gewenste product in huis. Voor het retourneren van je artikel(en) dien je je retour via ons online retourproces aan te melden. Volg hiervoor de onderstaande stappen:
Op de Knolpower webshop kan inloggen via je eigen account. Hiervoor is geen wachtwoord nodig. Let op: dit moet het zelfde e-mail adres zijn die je hebt ingevoerd bij het plaatsen van je bestelling. Je krijg via je e-mail adres een code toegestuurd waar je mee in kan loggen en vervolgens krijg je een overzicht van je geplaatste bestellingen te zien. Vervolgens ga je naar je bestelling waarvan je items retour wil sturen en klik je op de button retour aanmelden. Hierin kan je aangeven waarom je het item terug stuurt en kan je eventueel een opmerking toevoegen. Vervolgens kan je je retour aanmelden en het pakketje retour sturen.*
Stuur het pakketje naar het volgende adres:
Knolpower Webshop
T.a.v. Afdeling retouren
Tolhuisweg 5
6071 RG Swalmen
Verzend je artikel(en) samen met de pakbon retour en je pakketje wordt beoordeeld zodra we deze hebben ontvangen. Om te retourneren moet je rekening houden met het volgende: Laat het originele label aan het product zitten. Stop het artikel terug in dezelfde doos (en originele verpakking) als waar je het uit hebt gehaald. Het artikel moet zich in de originele staat bevinden. De terugbetaling van je geretourneerde product ontvang je binnen 3 werkdagen nadat wij je retour verwerkt hebben. Je hebt 14 dagen de tijd om je item(s) te ruilen. Mocht het niet lukken, onze klantenservice helpt je graag verder.
* retour zendingen zijn voor eigen rekening
Niet tevreden met je aankoop? Dat is natuurlijk geen probleem. Het kan altijd gebeuren dat je één of meerdere producten wilt retourneren. Meld je retour online aan en volg de onderstaande stappen:
Op de Knolpower webshop kan inloggen via je eigen account. Hiervoor is geen wachtwoord nodig. Let op: dit moet het zelfde e-mail adres zijn die je hebt ingevoerd bij het plaatsen van je bestelling. Je krijg via je e-mail adres een code toegestuurd waar je mee in kan loggen en vervolgens krijg je een overzicht van je geplaatste bestellingen te zien. Vervolgens ga je naar je bestelling waarvan je items retour wil sturen en klik je op de button retour aanmelden. Hierin kan je aangeven waarom je het item terug stuurt en kan je eventueel een opmerking toevoegen. Vervolgens kan je je retour aanmelden en het pakketje op eigen kosten retour sturen.*
Stuur het pakketje naar het volgende adres:
Knolpower Webshop
T.a.v. Afdeling retouren Tolhuisweg 5
6071 RG Swalmen
Verzend je artikel(en) samen met de pakbon retour en je pakketje wordt beoordeeld zodra we deze hebben ontvangen. Om te retourneren moet je rekening houden met het volgende: Laat het originele label aan het product zitten. Stop het artikel terug in dezelfde doos (en originele verpakking) als waar je het uit hebt gehaald. Het artikel moet zich in de originele staat bevinden. De terugbetaling van je geretourneerde product ontvang je binnen 3 werkdagen nadat wij je retour verwerkt hebben. Je hebt 14 dagen de tijd om je item(s) te ruilen. Mocht het niet lukken, onze klantenservice helpt je graag verder.
* retour zendingen zijn voor eigen rekening
Als je vandaag een bestelling plaatst, wordt deze zo snel als mogelijk verzonden. Zodra DHL eCommerce jouw order heeft opgehaald bij ons warehouse, ontvang je een e-mail met een track & trace code. Heb je de bezorger gemist? Dan wordt je pakket bij het dichtsbijzijnde DHL eCommerce ServicePoint afgeleverd. Met de track & trace code kun je jouw bestelling uiteraard volgen.
Als je vandaag een bestelling plaatst en bezorgen bij DHL eCommerce Servicepoint kiest dan ligt jouw bestelling doorgaans de volgende (werk)dag klaar bij het Servicepoint van jouw keuze. Jouw bestelling kun je daar binnen 7 dagen afhalen. Met de track & trace code kun je jouw bestelling uiteraard volgen.
Wij zijn een webshop en hebben geen fysieke winkel.
Hoogstwaarschijnlijk is de gewenste maat uitverkocht, of is het bijvoorbeeld een one size only. De klantenservice staat natuurlijk klaar om je verder te helpen.
Betalingen
We rekenenen voor alle bestellingen de volgende verzendkosten:
Nederland: € 4,95
België: € 7,95
iDEAL, Bancontact, Belfius, KBC, Sofort banking
Heb je geen de bevestiging niet ontvangen? Kijk dan in je spam folder of de map ongewenste e-mails wellicht zit de mail daar verstopt. Je mag natuurlijk altijd contact opnemen met de klantenservice, wij helpen je graag verder.
Bezorging
Heb je geen de track & trace link niet ontvangen? Kijk dan in je spam folder of de map ongewenste e-mails wellicht zit de mail daar verstopt. Je mag natuurlijk altijd contact opnemen met de klantenservice, wij helpen je graag verder.
Heb je de bezorger gemist? Dan wordt je pakket bij het dichtstbijzijnde DHL eCommerce ServicePoint afgeleverd. Met de track & trace code kun je jouw bestelling uiteraard volgen.