Klantenservice

Contact

Hoe kom ik in contact met Knolpower?

Je kunt ons via e-mail bereiken: Klantenservice@knolpower.nl

Bestellingen

Ik wil graag mijn product ruilen

Een Knolpower product ruilen is natuurlijk mogelijk.
Gebruik hiervoor het retour formulier.
Retour Formulier
Let op! Retourzendingen zijn voor kosten van de klant.

Ik wil graag mijn product retourneren ( Geld terug )

Een Knolpower product retourneren is natuurlijk mogelijk.
Gebruik hiervoor het retour formulier.
Retour Formulier
Let op! Retourzendingen zijn voor kosten van de klant.

Wat is de levertijd?

Alle Knolpower bestellingen worden uiterlijk binnen 3 werkdagen geleverd.
Maar wij doen ons best om er voor te zorgen dat de meeste bestellingen de volgende dag al geleverd worden.

* Indien besteld op een werkdag voor 15:00 uur

Kan ik mijn pakket afhalen bij een PostNL punt?

Het is ook mogelijk om je bestelling te laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt. In het bestelproces kun je het dichtstbijzijnde afhaalpunt vinden door je postcode in te voeren. Vergeet niet om bij het afhalen een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.
Je hebt 14 dagen om het pakketje af te halen, daarna wordt deze terug gestuurd naar ons.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij jullie?

Dit is helaas niet mogelijk. Wij werken met een geautomatiseerd magazijn. Hier is geen optie om bestellingen af te halen.

Ik kan bij een product geen maat kiezen

De Knolpower voorraad is gekoppeld aan de webshop, dus als het product in jouw maat niet meer op de site staat, is het helaas uitverkocht. Maar het gebeurt af en toe dat bestellingen geannuleerd worden en dat die producten weer terug in de voorraad komen. Als producten in een winkelmandje niet worden afgerekend komen de producten weer terug op voorraad. Soms vullen wij producten weer aan, blijf dus kijken.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kan je bestelling gedurende het bestelproces te allen tijde wijzigen. Dit doe je eenvoudig in het totaaloverzicht van je winkelwagentje. Hier kun je aantallen wijzigen en/of items verwijderen. Zodra je bestelling succesvol is afgerond en je een bevestiging van ons hebt ontvangen, is de bestelling definitief en kun je deze niet meer wijzigen.

Betalingen

Wat zijn de bezorgkosten?

Vanaf €39,99:

  • Standaard levering: GRATIS
  • Niet bij de buren*: €1,00
  • Avondlevering*: €2,00

Onder de €39,99:

  • Standaard levering: €3,99
  • Niet bij de buren*: €4,99
  • Avondlevering*: €5,99

* Alleen mogelijk met een Nederlands adres

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Het is mogelijk om te betalen met:

  • Ideal
  • Bancontact
  • KBC/CBC Payment Button
  • Belfius Pay Button

Ik heb geen bevestigings-e-mail ontvangen

Helaas kunnen wij niet voorkomen dat onze mails soms in de spambox belanden. Kijk daarom altijd eerst even of de mail die je mist daarin zit. Zo niet, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via klantenservice@knolpower.nl

Bezorging

Ik heb geen track & trace link gekregen

Helaas kunnen wij niet voorkomen dat onze mails soms in de spambox belanden. Kijk daarom altijd eerst even of de mail die je mist daarin zit. Zo niet, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via klantenservice@knolpower.nl

Wat als ik niet thuis ben om mijn bestelling in ontvangst te nemen?

Ben je de eerste keer niet in de gelegenheid om je pakket aan te nemen? Dan komt de postbode het de volgende dag nogmaals proberen. Ben je wederom niet in de gelegenheid om je pakket aan te nemen? Dan brengt de postbode je pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt. Hier kan je de volgende dag jouw pakket ophalen. Je pakket blijft voor maximaal 2 weken op deze locatie liggen. Let op: voor het ophalen van je pakket op een PostNL afhaalpunt dien je een geldig legitimatiebewijs te laten zien.

Winkelmand